Vezetési élmény túladagolva: itt a zseniálisnak tűnő BMW M2 Competition
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
Garantált, hogy ezekből a nyitható tetejű sportkocsikból igen ritkán jön majd szembe velünk egy-egy példány az utakon.
A bajorok várhatóan a szeptemberi Frankfurti Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, mely komoly hasonlóságot mutat a nemrégiben kijött 5-össel.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
A bajor gyártó minden új fejlesztését bepakolja a hamarosan érkező sportszedánba, ami erősebb, könnyebb és némileg zöldebb is lesz egyben.
A bajor márka hivatalosan is leleplezte legújabb kanyarvadász sportgépét, az izmos és könnyű M3 CS-t.
Az ebben a videóban látható mutatványokkal semmi probléma sem lenne, ha nem városi környezetben vették volna fel őket.
Végy egy időtlenül szép, sokak által rajongásig imádott sportautót és villámgyorsan rondítsd el – ezúttal sajnos valahogy így szólt a recept.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
A világ egyik legnépszerűbb sportautójának harmincadik születésnapja alkalmából a BMW M divízió négy rendkívüli prototípust gurít ki a négykerekű járműkülönlegességeket rejtő garázsból.
Limitált szériával ünnepli a BMW a harmincéves M3-at. A 450 lóerős ünnepi M3-ból mindössze 500 példányt készítenek a bajorok.
Szinte a teljes modellpalettát felsorakoztatták, amik között meseszép gumifüstölést mutatott be az új zászlóshajó.
Valószínűleg a Lamborghini sofőrje is csak pislogott, amikor meglátta, hogy hagyja őt faképnél az M3-as BMW.
A V8-as sportkupé vezetője driftelve szeretett volna elindulni a parkolóból, de az autó mozgása gyorsabb volt, mint a reakcióideje.
Úgy tűnik, a gyártó is így gondolta, és még erősebb M4-et dob piacra. A bajorok tavasztól elérhetővé teszik az M3/M4-hez a Competition csomagot, amely az optikai kiegészítőkön túl plusz 19 lóerővel is felruházza a sportmodellt.
Megoszlanak róla a vélemények, hogy melyik szériának van a legszebb hangja, de talán nem is kell győztest hirdetni, hiszen a maga nemében mindegyik egy műremek.
A bajor márka sokszor emlegetett Szent Grálja az első M3-as generáció, éppen ezért elképesztő, ha a kert végében hagyják széthullani.
Az 53 éves színész sem magát, sem pedig a technikát nem kímélte a Mission Impossible legújabb részének forgatásán.
Nem kérdés, az M3 plakett az egyik legjobban tisztelt megkülönböztető jelölés egy autón. Kipróbáltuk az új generációt.
Az E30-as DTM versenyautó pokolian gyors a versenypályán, de az új turbós hathengeres M4 majdnem olyan jó időt fut, mint a legendás előd.