A BMW tovább feszítette a húrt: itt a kőkemény BMW M3 CS
A bajor márka megkezdte legújabb kanyarvadász sportgépének, az izmos és könnyű M3 CS-nek a forgalmazását.
A bajor márka megkezdte legújabb kanyarvadász sportgépének, az izmos és könnyű M3 CS-nek a forgalmazását.
Megérkezett az M2 eddig készült legkeményebb verziója, az M4 motorjával szerelt M2 Competition.
Garantált, hogy ezekből a nyitható tetejű sportkocsikból igen ritkán jön majd szembe velünk egy-egy példány az utakon.
A bajorok várhatóan a szeptemberi Frankfurti Autókiállításon leplezik le az új 3-ast, mely komoly hasonlóságot mutat a nemrégiben kijött 5-össel.
A német gyártó ikonikus sportszedánja két éven át nem lesz elérhető, de az M4 megmarad a kínálatban.
A bajor gyártó minden új fejlesztését bepakolja a hamarosan érkező sportszedánba, ami erősebb, könnyebb és némileg zöldebb is lesz egyben.
A bajor márka hivatalosan is leleplezte legújabb kanyarvadász sportgépét, az izmos és könnyű M3 CS-t.
Az ebben a videóban látható mutatványokkal semmi probléma sem lenne, ha nem városi környezetben vették volna fel őket.
Végy egy időtlenül szép, sokak által rajongásig imádott sportautót és villámgyorsan rondítsd el – ezúttal sajnos valahogy így szólt a recept.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
Valószínűleg a Lamborghini sofőrje is csak pislogott, amikor meglátta, hogy hagyja őt faképnél az M3-as BMW.
A világ egyik legnépszerűbb sportautójának harmincadik születésnapja alkalmából a BMW M divízió négy rendkívüli prototípust gurít ki a négykerekű járműkülönlegességeket rejtő garázsból.
A V8-as sportkupé vezetője driftelve szeretett volna elindulni a parkolóból, de az autó mozgása gyorsabb volt, mint a reakcióideje.
Limitált szériával ünnepli a BMW a harmincéves M3-at. A 450 lóerős ünnepi M3-ból mindössze 500 példányt készítenek a bajorok.
Úgy tűnik, a gyártó is így gondolta, és még erősebb M4-et dob piacra. A bajorok tavasztól elérhetővé teszik az M3/M4-hez a Competition csomagot, amely az optikai kiegészítőkön túl plusz 19 lóerővel is felruházza a sportmodellt.
Megoszlanak róla a vélemények, hogy melyik szériának van a legszebb hangja, de talán nem is kell győztest hirdetni, hiszen a maga nemében mindegyik egy műremek.
A bajor márka sokszor emlegetett Szent Grálja az első M3-as generáció, éppen ezért elképesztő, ha a kert végében hagyják széthullani.
Az 53 éves színész sem magát, sem pedig a technikát nem kímélte a Mission Impossible legújabb részének forgatásán.
Szinte a teljes modellpalettát felsorakoztatták, amik között meseszép gumifüstölést mutatott be az új zászlóshajó.
Nem kérdés, az M3 plakett az egyik legjobban tisztelt megkülönböztető jelölés egy autón. Kipróbáltuk az új generációt.